2009. február 10., kedd

Tevékenységeim, előadásaim

· diszfónia,
· diszlexia-diszgráfia,
· megkésett beszédfejlődés,
· akadályozott beszédfejlődés
· nyelvlökéses nyelés,
· gyermekkori dadogás
· artikulációs hibák
· beszédtechnika,




Előadások

2004-ben a II. Kerületi Pedagógiai Szakszolgálat Nevelési Tanácsadó részlegének előadást tartottam esetismertetővel a diszfóniáról, mint olyan beszédhibáról, ami szorosan összefügg a gyermek pszichés állapotával.

2005-ben a II. Kerületi Pedagógiai Szolgáltató Központ – Tavaszi Szakmai Napok keretén belül előadást tartottam Egyedül nem megy… Logopédus és fejlesztő pedagógus közös munkája címen két fejlesztő pedagógus kollégámmal közösen a team munka fontosságáról.

2007-ben a II. Kerületi Pedagógia Szakszolgálat -Tavaszi Szakmai Napok-előadás sorozatának keretén belül előadást tartottam a Pöszeségről, mint a leggyakoribb beszédhibáról.

2007-ben előadást tartottam a II. Kerületi Pedagógiai Szakszolgálatban a szakmai napok keretén belül kollégáimnak Kétnyelvűség, idegennyelv oktatás, akadályozott beszédfejlődés, diszlexia címen. 

2008-ban a II. Kerületi Pedagógia Szakszolgálatban előadást tartottam szülők és pedagógusok számára a diszfóniáról Kántor Emese klinikai szakpszichológussal a komplex terápiánkról – Betegség- e a rekedtség vagy csak egy jópofa gyermekhang- címmel. 

2014-ben Az Első Rossamann által szervezett Kismama Klub keretén belül előadás a gyermekek beszédfejlődéséről.

2014-ben a Logopédia Európai Napján -március 6-án- a Marczibányi téri Művelődési Központban előadást tartottam Többnyelvűség külföldre költözött magyar családok gyermekeinél címmel.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése