2017. február 12., vasárnap

Bemutatkozás



  Az ELTE Bárczi Gusztáv Gyógypedagógiai Főiskolai Karán végeztem logopédus tanár- terapeuta szakon. Szakvizsgát a Nyugat- magyarországi Egyetem ACSJ Karán szereztem.  2003 óta a II. Kerületi Pedagógiai Szakszolgálat munkatársa vagyok.


Óvodás és iskolás gyermekekkel is foglalkozom, így tevékenységeim közé sorolható a beszédindítás, a megkésett és akadályozott beszédfejlődés, beszédészlelés-beszédértés  fejlesztés, artikulációs terápia. Gyakori probléma a nyelvlökéses nyelés is, amit sokszor ujjszopás okoz. Fogszabályzó szakorvossal közösen ezt a terápiát is végzem. 
 Munkahelyemen 2004 óta résztvevője vagyok az Érlelő Tábornak, ahol iskolába induló, ám kissé éretlen – részképesség problémákkal küzdő gyermekek egy hetes, intenzív fejlesztését biztosítjuk.  
Specialitásom a diszfónia terápia, amit klinikai szakpszichológussal végzek komplex terápiában. Beszédtechnika tudásom mesterkurzus keretében a Seneca Stúdióban mélyítettem el. Alsós, de főleg felsős iskolásokkal, akik úgymond megtorpantak a tanulásban sikeresen tovább lendülhetünk, amennyiben a tanulásmódszertan technikát alkalmazzuk.
2013/14 tanévtől aktívan bekapcsolódtam az Utazó Gyógypedagógiai Hálózatba és SNI-s (sajátos nevelési igényű) gyermekek terápiáját is végzem.

2009 óta a Szülők Lapja (szuloklapja.hu) logopédiai szakértője vagyok. Szinte minden évben tartok előadást a Logopédia Napja alkalmából, cikkeket írok, hogy a szülők megfelelő információt kapjanak kérdéseikre. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése